11 de febrer del 2011

Capacitat de reacció

L'altre dia em van fer una entrevista per entrar en un programa de formació a nivell associatiu. És cert que no em vaig preparar l’entrevista ja que la considerava fàcil i de poca transcendència. És per això que ahir vaig tornar a viure l’experiència de sentir-te “despullat” davant una situació la qual no t’esperes o no t’has preparat. Tenint en compte que no és un tema de primera línia no em va agafar la frustració ni la desesperació de no saber fer-ho millor, però el nerviosisme i la incertesa es va plasmant en les teves respostes, algunes d’encertades i algunes d’estúpides. Fins i tot (a mi em passa de vegades) hi ha respostes que són contràries a la teva realitat i no saps perquè l’acabes de dir; i no parlo de dir deliberadament mentides a preguntes que potser et fa vergonya contestar, sinó que des del principi et surt la resposta al revés i després et fa vergonya canviar-la per por a quedar com un pallús.

Sigui com sigui, el poder de capacitat de reacció és importantíssim en aquesta vida i s’ha de tenir entrenat per a utilitzar-lo en qualsevol moment de la vida!










3 comentaris:

  1. Sentir-se "despullat" amb un cos com el teu fins i tot pot arribar a ser beneficiós! Ere como un iogú!

    Per cert a quina revista sortirà l'entrevista? A la Playguide?

    ResponElimina
  2. Ei, jo tb l'espero! Et van fer foto despullat o no??

    ResponElimina
  3. no em pervertiu el blog, si us plau! xd quin parell... a bones hores us vaig conèixer... IMU!

    ResponElimina