16 de gener del 2011

Voler i no poder

Són les 6:18 del matí i ja no puc dormir. Però no perquè no vulgui, sinó perquè no puc. Quants cops ens hem trobat a la vida (i ens trobarem) en una situació de la que esperes una cosa i no es resol com vols? Segurament estem acostumats o desitgem que les coses surtin com un planifica o espera, però la realitat, sovint, no és la que esperem. Tot i així, lluitar pel que un vol forma part del "teatre" de la vida i segons el teu personatge seràs més insistent o menys. A vegades no se'n sabrà més i a vegades serem uns exagerats, però sempre farem bandera de les pròpies necessitats. No és dolent, simplement condició humana.
No obstant, quan no es pot, no es pot. O simplement no se'n sap més. I és que la insistència sovint esdevé contraproduent si no hi ha complicitats. És per això que no s'hi val jugar sol en aquest joc. És per això que cal, a vegades, buscar perquè no pots i enfrontar-t'hi. En el meu cas, jo no puc dormir per culpa del jet lag. Què hi farem.



6 comentaris:

  1. T'acompanyo en el sentiment. Jo avui m'he despertat a les 5:00 AM per disfrutar una miqueta del jet-lag. Si et consola, quan estiguis adaptat als nous horaris ja serà hora de tornar :)
    Una abraçada i que vagi molt bé el congrés!
    Pd: Una tornada una miqueta fluixa, no? Després de les (merescudes?) vacances pensava que ens deleitaries amb un tema lleguerament menys trivial!

    ResponElimina
  2. Ramón, no siguis tant exigent home, no sempre s'està inspirat. Sinó seria escriptor... :-)

    ResponElimina
  3. Ja saps que jo no baixo el llistó ... ;)

    Per cert, si tot emulant l'amic Bernat et plantegessis anar a "el Gran Dictat", si us plau repassa les normes d'accentuació, que sembla ben bé que t'hagin (an)alfabetitzat a les terres de Lleida!

    ResponElimina
  4. aqui una de LLeida.... Ramón alguna cosa a dir del català de LLeida??? En coses canvia del BArceloní... però em penso que en les normes d'accentuació...NO.
    EL meu català ho és tant de català com el teu!!!!!(faltes incloses);D
    GRrrrrrr...
    Betlem

    ResponElimina
  5. Benvolguda Betlem, no tinc res contra Lleida ni el lleidetà. Més aviat era un comentari dirigit a una amiga nostra que respecta més aviat poques normes ortogràfiques (les seves víctimes preferencials serien les "h" i els accents) i que afirma que és per l'educació que ha rebut a la terra ferma. Les meves humils disculpes si t'has sentit atacada. I ara un parell de comentaris a risc de sonar odiós. Jo no parlo Barceloní sinó empordanès (s'hauria de pronunciar "parlut") i en català s'accentuen les agudes acabades en as, es, is, os, us, en i in. :)
    RamOn

    ResponElimina
  6. Ei que de tant en tant entro a llegir! Al loro!

    ResponElimina